Warunki dostawy i płatności - DOGGO
zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Skontaktuj się z nami: 508 788 030

Kategorie

Śledź nas na Facebooku

Producenci

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

      Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

     - Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

    -  Płatność gotówką przy odbiorze osobistym

    -  Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy w Idea Bank nr 67 1950 0001 2006 0179 7422 0001.

Odbiorca: DOGGO

Adres odbiorcy: ul. Urocza 16, 05-462 Kopki

Tytule przelewu należy wpisać Numer zamówienia.

      Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl.

     Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:

      PayU.pl – spółka PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 4.000.000 zł w całości opłacony, NIP: 779-23-08-495.

      Termin płatności:

      W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

      W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

      Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

      Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

      Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.

      Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

1.      Przesyłka pocztowa kurierska  -  17 zł brutto

2.      Przesyłka pocztowa kurierska pobraniowa  -  27 zł brutto

3.      Przesyłka kurierska  -  14 zł brutto

4.      Przesyłka kurierska pobraniowa  -  27 zł brutto

5.      Przesyłka paczkomatowa  -  16 zł brutto

6.      Przesyłka paczkomatowa pobraniowa  -  26 zł brutto

7.      Odbiór osobisty - bezpłatnie, dostępny pod adresem: Magazyn Centralny Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul. Pass 20k (budynek nr.9), 05-870 Błonie, w godzinach od 09:00 do 17:00.

     Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

      W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

     W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności gotówką za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

     Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

      W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

     W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 oraz w soboty w godzinach 10-14, pod numeren telefonu 508 788 030 lub mailowo: info@doggo.com.pl


  • Transakcje zabezpieczone są protokołem SSL

  • regulamin sklepu internetowego
  • Opinie o Doggo.com.pl na Opineo.pl