zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Skontaktuj się z nami: 508 788 030

Kategorie

Producenci

Transakcje zabezpieczone są protokołem SSL

REKLAMACJE I ZWROTY

Jeśli czytacie Państwo tę stronę, najprawdopodobniej zdarzyła się sytuacja, która powoduje, że chcecie Państwo zwrócić towar zakupiony w ZooSklepie Internetowym DOGGO. Proszę się nie niepokoić, nasza firma szanuje prawo i dołoży wszelkich starań, aby pomóc w realizacji zwrotu bądź reklamacji. Poniższe informacje ułatwią Państwu postępowanie w takiej sytuacji.

REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wad fizycznych lub prawnych w związku z zakupionymi towarami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność zgodnie przepisami określonymi w Kodeksie Cywilnym.

Możecie Państwo złożyć reklamację w następujący sposób:

a/ pisemnie na adres: Magazyn Centralny Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul: Pass 20i (budynek nr.15), 05-870 Błonie lub Kopki ul. Urocza 16, 05-462 Wiązowna;

b/ w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@doggo.com.pl;

W opisie reklamacji powinniście Państwo podac następujące informacje:

1/ informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

2/ żądania sposobu doprowadzenia zakupionych produktów do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;

3/ dane kontaktowe składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane powyżej w punktach mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Ustosunkujemy się do Państwa reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

Wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, jesteście Państwo obowiązani dostarczyć produkt wadliwy na nasz koszt  na adres: Magazyn Centralny Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul: Pass 20i (budynek nr.15), 05-870 Błonie. Jeżeli ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie wadliwego produktu przez Państwa byłoby nadmiernie utrudnione, jesteście Państwo obowiązani udostępnić nam produkt w miejscu, w którym się on znajduje.

ZWROTY

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Zgodnie z regulaminem sklepu, mają Państwo prawo bez podania przyczyny odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od objęcia produktu w posiadanie przez Państwa, bądź przez wskazaną przez Państwa osobę trzecią inna niż przewoźnik.

Żeby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować ZooSklep Internetowy DOGGO o swojej decyzji w formie pisemnego oświadczenia (pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Można skorzystać z zamieszczonego poniżej "Wzoru formularza odstąpienia od umowy". 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

- pisemnie na adres: Magazyn Centralny Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul: Pass 20i (budynek nr.15);

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@doggo.com.pl;

Zwrócimy Państwu wszystkie poniesione koszty związane z zakupem oraz kosztem dostarczenia produktów do Państwa niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Państwa oświadczenia o odstąpieniu od umowy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa innego sposobu odesłania produktu  niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w ZooSklepie Internetowym DOGGO).

Dokonamy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego Państwo użyliście, chyba że wyraźnie zgodzicie się na inny sposób zwrotu - nie wiąże się to dla Państwa z żadnymi kosztami.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Państwa dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Prosimy o zwrócenie nam produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy lub  przekazanie go osobie upoważnionej przez ZooSklep Internetowy DOGGO do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOK) w kwestii adresu do odesłania zamówionego produktu, pod numerem telefonu 508 788 030 lub mailowo na adres: info@doggo.com.pl

Po ustaleniu zwrotu w BOK, będziecie Państwo mogli zwrócić Produkt na jeden z adresów: Magazyn Centralny Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul: Pass 20i (budynek nr.15) lub 05-870 Błonie lub MOLOS, Wieruchów, ul. Świerkowa 52, 05-850 Ożarów Mazowiecki.

Ponosicie Państwo odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zakupionego produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Będziecie Państwo musieli ponieść także bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

W szczególnych przypadkach regulowanych przez przepisy prawa nie przysługuje Państwo możliwość dokonania zwrotu. Okoliczności te opisane są między innymi w Regulaminie Sklepu Internetowego DOGGO w punkcie 8.9.

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

–    Adresat:

DOGGO JAROSŁAW GERYŃ
Magazyn Centralny Flexible Logistics Services Sp. z o.o., ul: Pass 20i (budynek nr.15), 05-870 Błonie 
doggo.com.pl
info@doggo.com.pl

–    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

 

–    Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

–    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

–    Adres konsumenta(-ów)

–    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

–    Data

(*) Niepotrzebne skreślić.